God morgen! Akkurat nå så skriver jeg til dere fra Kroatia. Når man har mye å gjøre så er det ikke like lett å få postet alle blogginnleggene, men jeg kan fortelle dere hva jeg har gjort siden sist.

På torsdag hadde begge søstrene mine bursdag så da ville jeg så klart være med dem, og på fredag feiret vi meg, Sanne og Leah. Hele familien var her på besøk, og det var en utrolig fin dag. Dagen etter, lørdag, så gikk hele formiddagen til pakking og forberedelser før vi reiste hjemmefra klokken tre. Ganske spesifikt, haha.

Det er nå eg skal fortelle dere om den spennende turen våres for å komme oss hit. Kjøreturen på vei til flyplassen startet med at bilen ble ødelagt og det resulterte i at meg, Leah og mamma ble sittende igjen på en bensinstasjon, i mens pappa måtte komme seg hjem å bytte bil. Dette gjorde oss selvfølgelig veldig stresset, så det ble noen hektiske timer på flyplassen, med en liten frykt om at vi kanskje ikke ville rekke flyet. Men det gjorde vi, og flyturen så ca slik ut:

collage

Deretter kom vi oss gjennom alle kontrollene og hentet bagasjen, og så var vi endelig fremme. Eller, utenom det som skulle være to timer i bil frem til plassen vi bor på. Det var ingen på flyplassen med syv seter i bilene sine, så igjen så nådde vi toppen av stress. Vi kom fram til at vi måtte kjøpe noen bussbiletter, så vi tok bussen i førti minutter før vi kom frem til en busstasjon. Her stod vi å ventet i en stund, mens mamma snakket med de som eier leiligheten og han fikk sendt oss en bil. Heldigvis var denne bilen mye bedre enn det utvalget vi hadde på flyplassen, så vi gjorde vel lurt i å ikke hoppe inn i den ene taxien.

Så etter to timer på veien, med en tjue minutters pause i mellom så kom vi frem rundt halv to. Da var det rett i seng og nå sitter jeg her å skriver til dere, fra Kroatia. Så en spennende tur, men så var det jo gøy med et lite eventyr også. Noen ganger er det vel kanskje best å ikke planlegge eller vite alt!

Nå skal jeg trekke skuldrene tilbake og bare slappe helt av. Jeg satser på at jeg får blogget hver dag. Vi snakkes!

JEG HADDE SATT STOR PRIS PÅ OM DU LIKTE FACEBOOKSIDEN MIN HER.